بهره مندی 16 زوج نابارور کرمانشاهی از تسهیلات درمانی طرح فرزندان غدیر
بهره مندي 16 زوج نابارور کرمانشاهي از تسهيلات درماني طرح فرزندان غدير

بهره مندی 16 زوج نابارور کرمانشاهی از تسهیلات درمانی طرح فرزندان غدیر

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد(فهما) کرمانشاه، گفت: 16 زوج نابارور در قالب طرح فرزندان غدير براي دريافت وام قرض الحسنه و ادامه درمان به مرکز رويان معرفي شدند.
شناسه خبر : 27632 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: یکی از طرح های ارزنده کانون فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، طرحی به نام «فرزندان غدیر» در راستای یاری رساندن به زوج های نابارور و تحقق آرزوی دیرینه آنان برای صاحب فرزند شدن است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: در این طرح زوج ها جهت دریافت وام قرض الحسنه بدون بهره و ادامه درمان در مرکز رویان معرفی می شوند.

 

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به اینکه طرح مذکور از  طرح از سال گذشته آغاز شد، تصریح کرد: با آغاز این طرح 16 زوج نابارور کرمانشاهی از امتیازات آن برخوردار شده و برای دریافت تسهیلات درمانی به بانک عامل معرفی شدند.

وی اعلام کرد: زوج ها در این طرح از وام های قرض الحسنه بدون بهره با مبالغ 100 تا 150 میلیون ریال بهره مند می شوند.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، با بیان اینکه خیرین نیک اندیش استان نیز می توانند در این طرح مشارکت کنند، بیان کرد: امسال برای نوزادانی که به برکت این طرح متولد شده اند، جشن تولد فرزندان غدیر گرفته می شود.

 

وی در خصوص نحوه مشارکت در طرح فرزندان غدیر، گفت: خیرین نیک اندیش و گرامی جهت مشارکت بلاعوض در طرح فرزندان غدیر می توانند از طریق یکی از روش های چهارگانه: واریز به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۰۱۰ یا شماره حساب ۲۳۱۰۳۵۳۰۵۴ یا شماره شبا ۸۲۰۱ ۸۰۰۰ ۰۰۰۰ ۰۰۲۳ ۱۰۳۵ ۳۰۵۴IR به نام موسسه حضرت خدیجه(س) و همچنین کد دستوری: ستاره ۷۳۳ ستاره ۵۵ ستاره ۲ مربع اقدام کنند.

 

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به اجرای چندین طرح خیرخواهانه از سوی این موسسه و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و خیرین نیک اندیش استان، پس از واریز بایستی به شماره 09127522690پیامک ارسال نموده و نیت واریز را (طرح فرزندان غدیر) کنند.