273 ختم کامل قرآن در ماه رمضان به همت اعضای کانون‌های مساجد کرمانشاه
273 ختم کامل قرآن در ماه رمضان به همت اعضاي کانون‌هاي مساجد کرمانشاه

273 ختم کامل قرآن در ماه رمضان به همت اعضای کانون‌های مساجد کرمانشاه

مدير کانون فرهنگي هنري عاشورا روستاي قزانچي، با اشاره به ارسال 26 هزار پيامک ختم روزانه قرآن کريم، گفت: در طول ماه مبارک رمضان، 273 ختم کامل قرآن کريم با مشارکت 810 نفر، در طرح ختم جمعي نور به انجام رسيد.
شناسه خبر : 27589 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

مهدی ناصری مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد محمد رسول الله(ص) روستای قزانچی، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، گفت:پنجمین دوره طرح ختم جمعی نور در طول ماه مبارک رمضان در قالب تفاهمنامه ای با اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به اجرا درآمد.

 

وی اظهار کرد: این طرح به صورت مجازی و بنا بر اعلام شرکت کنندگان از توان روزانه خود در قرائت تعداد صفحات قرآن کریم، با  مشخص کردن آیات و ارسال از طریق نرم افزار تخصصی که در کانون طراحی شده، به اجرا درآمد.

 

ناصری، میزان استقبال شرکت کنندگان در این طرح را خوب ارزیابی کرد و گفت: طرح ختم جمعی نور به صورت عمومی و با مشارکت مردم ولایی و مومن استان در سطح تمامی شهرستان ها برگزار شد.

 

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت مجازی و سامانه بچه های مسجد در اطلاع رسانی این طرح، ابراز کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات طرح از طریق کانال های خبری استان صورت گرفته و تعدادی از شرکت کننده ها از این طریق ثبت نام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد محمد رسول الله(ص) روستای قزانچی، با اشاره به ارسال 26 هزار پیامک و شرکت 810 نفر در این طرح، اعلام کرد: در طول ماه مبارک رمضان توفیق مشارکت در 273 ختم کامل قرآن کریم برای هم استانی های عزیز شرکت کننده در طرح  ختم جمعی نور، حاصل شد.
 

وی خاطرنشان کرد: مراسم قرعه کشی طرح امروز چهارشنبه 5 خرداد به صورت مجازی و با  حضور مسئولین اجرایی طرح در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب ارتباط وبیناری با شرکت کنندگان که از قبل لینک شرکت در نشست برای آنان پیامک شده بود، برگزار شد.

در این مراسم به قید قرعه 50 نفر از شرکت کنندگان انتخاب و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا شد.