آیین اختتامیه طرح ختم جمعی نور در استان کرمانشاه برگزار شد
آيين اختتاميه طرح ختم جمعي نور در استان کرمانشاه برگزار شد
در قالب وبینار؛

آیین اختتامیه طرح ختم جمعی نور در استان کرمانشاه برگزار شد

آيين اختتاميه طرح ختم جمعي نور ويژه ماه مبارک رمضان، در ارتباط مجازي با شرکت کنندگان همراه با قرعه کشي و اهداء جوايز در کرمانشاه برگزار شد.
شناسه خبر : 27579 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، آیین پایانی پنجمین دوره طرح ختم جمعی نور پیش از ظهر امروز(چهارشنبه، 5 خرداد) به صورت مجازی و در ارتباط وبیناری با 810 شرکت کننده این طرح، در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل قرآن در زندگی، انسان آیات و روایاتی را در خصوص انس با قرآن کریم و اهمیت تلاوت آیات نورانی کلام وحی در ماه مبارک رمضان بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه تلاوت یک آیه از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ثواب ختم کامل قرآن را دارد، اظهار کرد: طرح ختم جمعی نور در پنجمین سال از برگزاری، با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و با بهره گیری از تجارب سال های گذشته به شکلی خوب و ارزشمند به اجرا در آمد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد و مومنین هم استانی از این طرح را خوب ارزیابی کرد و گفت: چشم انداز آینده ما برای برگزاری این طرح در گستره ملی است.

 

وی در ادامه اجر و ثواب تلاوت آیات قرآن را در مرتبه بسیار بالا و نزد خداوند برشمرد و گفت: مراسم قرعه کشی از شرکت کنندگان این طرح، قدردانی و هدیه کوچک از انس و الفت بزرگواران شرکت کننده با آیات نورانی قرآن کریم است.

 

در ادامه مراسم قرعه کشی از میان 810 شرکت کننده در این طرح، به صورت برخط و با اعلام اسامی برگزیدگان صورت گرفت.

 

گفتنی است، با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به 50 نفر از شرکت کنندگان که در مراسم امروز به قید قرعه انتخاب شدند، جوایز نقدی اهدا می شود.