فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، افسران جنگ نرم هستند
فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، افسران جنگ نرم هستند
مدیرستاد فهما کرمانشاه ؛

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، افسران جنگ نرم هستند

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به اينکه بچه هاي مسجد افسران جنگ نرم هستند، خواستار توجه ويژه مديريت ارشد استان از کانون هاي مساجد و تحقق تفاهمنامه مشترک وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي با استانداري کرمانشاه در خصوص تخصيص اعتبارات لازم براي تجهيزو بروزرساني امکانات مورد نياز کانون ها شد.
شناسه خبر : 26000 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در سومین نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه که به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به ریاست حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و اعضای این شورا برگزار شد، گفت: 567 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان کرمانشاه راه اندازی شده و طی 28 سال فعالیت های گسترده و متنوعی را به مردم ارائه داده اند و همچنان نیز بی ادعا و با دست خالی در این عرصه به فعالیت می پردازند.

 

وی با اشاره به اجرای دومین رویداد ملی فهما با عنوان طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان و 12 رواق با بیش از 40 عنوان برنامه، اظهار کرد: بیش از 30 هزار نفر عضو کانون های هستند و از برنامه ها و فعالیت های گسترده آنان بهره می برند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، از اجرای و بارگذاری چندین هزار عنوان برنامه در سامانه بچه های مسجد خبر داد و گفت: با شیوع کرونا، کانون های فرهنگی هنری مساجد با تلاش مثال زدنی و شبانه روز در راستای یاری رساندن به کادر درمان و آسیب دیدگان از کرونا وارد میدان شدند.

 

وی با ارائه گزارشی از اقدامات جهادی کانون ها از قبیل راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، دستکش، شیلد و مواد ضدعفونی، گند زدایی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا، از توزیع بیش از 5 تن گوشت در قالب طرح نذر قربانی با حمایت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، کانون حضرت خدیجه(س) قم و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

 

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: با حمایت و همراهی مسئولان از کانون های فرهنگی هنری مساجد، قطعاً شاهد آن خواهیم بود که کرمانشاه به جایگاه رفیع خود دست یافته و به عنوان یکی از نامزدهای اصلی پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی شناخته شود.

 

وی با اشاره به اینکه استان در ارزیابی دومین رویداد فهما در رتبه 21 قرار دارد، خواستار توجه ویژه مدیریت ارشد استان از کانون های مساجد و تحقق تفاهمنامه مشترک وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری کرمانشاه در خصوص تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیزو بروزرسانی امکانات مورد نیاز کانون ها شد.