وبینار طرح ملی ایران قوی در کرمانشاه برگزار می‌شود
وبينار طرح ملي ايران قوي در کرمانشاه برگزار مي‌شود

وبینار طرح ملی ایران قوی در کرمانشاه برگزار می‌شود

نخستين وبينار بررسي نقاط ضعف و قوت بارگذاري برنامه ها و فرآيندهاي کانون هاي مساجد کرمانشاه، روز شنبه 13 دي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 21534 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دومین سال برگزاری رویداد ملی فهما (کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران) با ارائه طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی»، در نظر دارد بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهیا و زمینه رقابت سالم بچه‌های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم کند.

 

این رویداد ارزشمند با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تلاش می‌کند در راستای تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد، گام بردارد. این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت‌ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت‌های مبتکرانه کانون‌ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن‌آوری های نوین در بستر زیست بوم بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir اجرا می‌شود.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در راستای تسریع بخشیدن به روند ثبت و تکمیل فرم ها و فرآیندهای این رویداد که انعکاس دهنده برنامه ها و فعالیت های متنوع بچه های مسجد است، ضمن اطلاع رسانی و تلاش برای افزایش میزان مشارکت کانون ها در مدت زمان باقیمانده از اجرای طرح، سعی در برطرف کردن نقاط ضعف و قوت سامانه و مشکلات موجود در بارگزاری برنامه ها دارد.

 

اولین نشست مجازی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با حضور «مرتضی  طاهریان» معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما و «جواد عبادی» سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون های مساجد، صبح روز شنبه 13 دی ماه، در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

گفتنی است، ثبت صحیح گزارش کانون ها در سامانه بچه های مسجد و بررسی مشکلات و ایرادات کانون ها در ثبت و تکمیل فرم ها و فرآیندهای 12 رواق پیش بینی شده در طرح ملی ایران قوی از مهمترین محورهای این نشست است.