دوره آموزشی رابطان فهما در شهرستان های گیلان غرب و هرسین برگزار می شود
دوره آموزشي رابطان فهما در شهرستان هاي گيلان غرب و هرسين برگزار مي شود
همزمان با اجرای طرح ملی ایران قوی:

دوره آموزشی رابطان فهما در شهرستان های گیلان غرب و هرسین برگزار می شود

حجت الاسلام کلات پور، از برگزاري دوره آموزشي و توجيهي رابطان و مديران کانون هاي فهما شهرستان هاي گيلان غرب و هرسين طي هفته آتي خبر داد.
شناسه خبر : 21531 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور، با اشاره به اجرای دومین رویداد فهما با عنوان طرح ملی ایران قوی، گفت: ارزیابی عملکرد کانون ها و بارگذاری امتیازات این رویداد ارزشمند، همزمان با سراسر کشور از ۲۲ آبان در کرمانشاه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه  دارد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه،  با اشاره به پیش بینی روند ارزیابی و بارگذاری امتیازات کانون ها طی۹۰ روز، اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی در ۴ محور؛ قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایرانی انسجام یافته است.

 

حجت الاسلام کلات پور، همچنین به طراحی این رویداد ارزشمند متناسب با هویت ایرانی اسلامی مسجد و کارکردهای آن در قالب سه شبستان و 12 رواق اشاره و ابراز کرد: طرح ملی ایران قوی با محوریت مساجد به بسترسازی و زمینه مشارکت و نقش آفرینی رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای تقویت مؤلفه‌های استحکام فرهنگی نظام جمهوری اسلامی می‌پردازد.

 

وی در ادامه از برگزاری جلسات مجازی و حضوری با تعداد محدود از رابطان و مدیران کانون های فهما استان خبر داد و گفت: با توجه به جلسات توجیهی و اطلاع رسانی های صورت گرفته، طی هفته های آینده شاهد افزایش میزان مشارکت کانون ها و سیر صعودی بارگذاری برنامه ها و فعالیت های کانون های فهما استان کرمانشاه در سامانه بچه های مسجد خواهیم بود.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، گفت: در همین راستا نشست توجیهی و آموزشی کانون های رابط و مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان های گیلانغرب و هرسین در هفته آینده با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ها و حضور کارشناسان ستاد فهما استان برگزار می شود.