کمک های مومنانه بچه های مسجد در اجرای طرح ملی راهکار
کمک هاي مومنانه بچه هاي مسجد در اجراي طرح ملي راهکار

کمک های مومنانه بچه های مسجد در اجرای طرح ملی راهکار

جوانان مسجدي کانون باقرالعلوم کرمانشاه در لبيک به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) با قوت پاي کار مانده و از نيازمندان غافل نشده اند.
شناسه خبر : 20351 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، اعضاي کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم(ع) مسجد چهارمين شهيد محراب الهيه، در لبيک به فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر پاي کار آمدن جوانان مسجدي براي ياري رساندن به محرومان و آسيب ديدگان از کرونا، همزمان با اوج گرفتن دوباره ويروس کرونا و تعطيلي مشاغل و کسب و کارهاي مختلف، اقدام به تهيه بسته هاي ارزاق براي خانواده هاي نيازمند نمودند.

 

جوانان مسجدي در راستاي طرح ملي راهکار از سلسله برنامه هاي طرح ملی ايران قوي، 50 بسته غذايي شامل گوشت، برنج، روغن، رب گوجه فرنگي، ماکاروني و ... را که توسط گروه جهادي اين کانون مزين به نام « شهيد عليخاني» از شهداي مدافع حرم استان تهيه شده است را ميان خانواده هاي نيازمند محله هاي پيراموني مسجد و شهرک الهيه توزيع کردند.

 

کانون باقرالعلوم(ع) از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته به صورت خودجوش و جهادی وارد صحنه شده و ضمن راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و مراکز درمانی، یاری رساندن به کادر درمان و بیماران کرونایی، بسته های ارزاق و بهداشتی را در نوبت های مختلف تهیه و میان اقشار محروم و آسیب دیده توزیع می کند.