آغاز روزشمار «طرح ملی ایران قوی» در کانون های فهما کرمانشاه
آغاز روزشمار «طرح ملي ايران قوي» در کانون هاي فهما کرمانشاه

آغاز روزشمار «طرح ملی ایران قوی» در کانون های فهما کرمانشاه

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه از امروز(پنج شنبه، 22 آبان) با آغاز روزشمار 90 روزه رويداد فهما به طرح ملي ايران قوي پيوستند.
شناسه خبر : 19726 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان کرمانشاه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در دومین سال برگزاری رویداد فهما با ارائه طرح ملی ایران قوی در نظر دارد بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما نموده و زمینه رقابت سالم بچه های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم نمایند.

 

این طرح از امروز(پنج شنبه، 22 آبان) با هدف شناسایی و توانمند سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و همچنین حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی کلید خورد.

 

روزشمار 90 روزه رویداد فهما(طرح ملی ایران قوی) از امروز تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با پیوستن 567 کانون شهری و روستایی فعال در سطح مساجد استان کرمانشاه در بستر سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir آغاز شد.

 

این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت های مبتکرانه کانون ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن آوری های نوین در محورهای « قرآن و سیره اهل بیت(علیهم السلام)»، «مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ایران اسلامی» برگزار می شود.

 

گفتنی است، طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گستره کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار می شود.