بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ستاد فهما
بازديد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه از ستاد فهما

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ستاد فهما

بهرام فاضلي زاد دبير شوراي سياستگذاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه، امروز( يکشنبه، 13 مهر) از خبرگزاري شبستان و ستاد فهما کرمانشاه بازديد کرد.
شناسه خبر : 17066 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش ستاد اطلاع رسانی (فهما) کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه مظفر تیموری معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل، محمد عیوضی مدیر حراست، سعید کرمی چمه مسئول روابط عمومی، خانم ها صوابی رئیس اداره رسانه ای و عباسی کارشناس رسانه از دفتر خبرگزاری شبستان و ستاد فهما استان بازدید به عمل آورد.

 

دبیر شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در این دیدار ضمن بازدید از خبرگزاری شبستان و بخش های مختلف اداری مالی، فرهنگی، ساماندهی و روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد فهما و دفتر این خبرگزاری در استان کرمانشاه،  خبرنگاران و کارشناس روابط عمومی و رسانه دیدار و گفتگو کرد.

 

فاضلی زاد، در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه ستاد فهما و خبرگزاری شبستان به عنوان بخش های مرتبط با این اداره کل، با اهداء تابلوی نفیس از آثار استاد عبدالله جواری خوشنویس مطرح و نام آشنای کرمانشاهی و هدایایی نفیس از خدمات حجت الاسلام کلات پور مدیر خبرگزاری شبستان کرمانشاه و پرسنل این خبرگزاری تقدیر کرد.