امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه، حامی و همراه کانون های مساجد بود
امام جمعه فقيد اهل سنت کرمانشاه، حامي و همراه کانون هاي مساجد بود

امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه، حامی و همراه کانون های مساجد بود

مدير ستاد فهما استان کرمانشاه، درگذشت ماموستا ملا محمد محمدي را ضايعه اي جبران ناپذير براي اين استان برشمرد و گفت: ايشان از ائمه جمعه همراه و حامي کانون هاي مساجد بودند.
شناسه خبر : 14953 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، ویژگی‌هایی چونایمان، تواضع، مهربانی و صبر و متانت را از صفات بارز شخصیتی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه برشمرد و گفت:  حاج ماموستا ملامحمد محمدی فارغ از جنبه های علمی و دینی، یکی از چهره های اثرگذار در ایجاد و تحکیم روحیه برادری و همدلی میان شیعه و سنی بود.

 

وی درگذشت این عالم جلیل القدر را ضایعه ای دردناک و جبران ناپذیر برای استان کرمانشاه برشمرد و افزود: مردم کرمانشاه ایشان را با آرامش و لبخندی که همیشه بر صورت داشت، به یاد خواهند داشت. روحانی مردمی و دوست داشتنی که همواره در صحنه های مختلف مدافع نظام  و انقلاب بود.

 

حجت الاسلام کلات پور، با بیان اینکه بچه های مسجد همواره از ایشان به خوبی یاد خواهند کرد، اظهار داشت: مرحوم مغفور جناب حاج ماموستا ملامحمد محمدی(رحمة الله علیه) امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه یکی از یاران و حامیان همیشگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.

 

وی ابرازکرد: ایشان در زمره ائمه جمعه ای بودند که از آغاز فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان حیات پر برکت خویش، همراهی و مشارکت بسیار خوبی با برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد داشتند.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، در پایان با تسلیت درگذشت این عالم وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر به محضر علمای معظم، طلاب، روحانیون، خانواده مکرم آن مرحوم و مردم ولایت مدار کرمانشاه، گفت: از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل همراه با سلامت و سعادت مسئلت می‌کنم.