بزرگداشت عید امامت و ولایت و طبخ ۲۰۰ پرس غذا به همت کانون شهید زارعی کرمانشاه
بزرگداشت عيد امامت و ولايت و طبخ ۲۰۰ پرس غذا به همت کانون شهيد زارعي کرمانشاه

بزرگداشت عید امامت و ولایت و طبخ ۲۰۰ پرس غذا به همت کانون شهید زارعی کرمانشاه

با حمايت و مشارکت خيرين و اعضاي کانون شهيد زارعي ۲۰۰ پرس غذا در روز عيد سعيد غدير خم تهيه و ميان خانواده‌هاي نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 14595 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمانشاه، اعضای کانون و مسجد شهید مجید زارعی با حمایت جمعی از خیرین در روز عید سعید غدیر خم اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند کردند.

 

هزینه پخت، تهیه و بسته بندی غذایی عید غدیر توسط یکی از خیرین نیکوکار عضو این کانون تامین و با رعایت تمامی نکات بهداشتی آماده شد .

 

اعضای کانون و جمعی از خیرین مسجد نیز در اقدامی مبتکرانه با تهیه تراکتهایی از اینفوگرافیکی با عنوان  "غدیر در یک نگاه" آن را همراه با غذاهای گرم تهیه شده به درب منازل خانواده های محروم و همسایگان مسجد بردند .

 

این اینفوگرافیک ضمن بیان مهمترین بخش‌های خطبه غدیر، حدیث غدیر «من کنت مولاه فهذا علی مولاه»، مهمترین اعمال روز غدیر، دلایل  اثبات جانشینی حضرت علی(علیه السلام)، نام های غدیر، مهمترین راویان شیعه و سنی غدیر، معرفی کتاب الغدیر، جمعیت ۲۰ هزار نفری حاضرین، راویان حدیث غدیر و معرفی مکان این واقعه تاریخی غدیرخم اشاره دارد .

گفتنی است، اطعام در روز غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که تنها روزی که در روایات امامان معصوم(علیهم السلام) سفارش به اطعام دادن مومنان شده است، روز عید غدیر خم است.