توزیع ۱۵۰ بسته غذایی به همت کانون موعود(عج) در رزمایش همدلی و احسان
توزيع ۱۵۰ بسته غذايي به همت کانون موعود(عج) در رزمايش همدلي و احسان

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی به همت کانون موعود(عج) در رزمایش همدلی و احسان

خزايي، با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري موعود(عج) کرمانشاه در گراميداشت عيد سعيد غدير، گفت: ۳۰۰ پرس غذا و بسته هاي ميوه و شيريني ويژه خانواده‌هاي نيازمند در اين ايام مبارک تهيه و توزيع شد.
شناسه خبر : 14583 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

«فوزیه خزایی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمانشاه، گفت: موج دوم مواسات و همدلی با تهیه و توزیع غذای گرم در عید سعید غدیرخم آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود (عج) مسجد ولیعصر(عج) شهرک کیهانشهر با اشاره به شناسایی و حمایت این کانون از بیش از 100 خانواده محروم و نیازمند شهرک کیهانشهر و شهرک های پیرامونی آن، اظهار کرد: با همت جوانان عضو کانون در روز عید سعید غدیرخم 150 پرس غذا در آشپزخانه این کانون پخته و بسته بندی شد.

 

وی ابراز کرد: این تعداد غذا به همراه یک ۱۵۰ بسته میوه و شیرینی در قالب رزمایش همدلی و احسان آماده و درب منازل خانواده های محروم برده شد.

 

وی با اشاره به اینکه باید از هر طریقی که می‌توانیم مروج غدیر باشیم، اضافه کرد: اطعام در روز عید سعید غدیر خم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

خزایی، خاطرنشان کرد: امام صادق(علیه السلام) این روز را «اطعام الطعام» نامیدند و فرمودند: «غذا دادن به یک نفر، در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است».