اعطای احکام کادر فرهنگی و واحد خواهران کانون شهید زارعی در شب عید سعید غدیر خم
اعطاي احکام کادر فرهنگي و واحد خواهران کانون شهيد زارعي در شب عيد سعيد غدير خم

اعطای احکام کادر فرهنگی و واحد خواهران کانون شهید زارعی در شب عید سعید غدیر خم

احکام کادر جديد فرهنگي و واحد خواهران کانون شهيد زارعي، متشکل از جوانان طلبه و دانشگاهي در مراسم جشن عيد سعيد غدير خم اعطا شد.
شناسه خبر : 14578 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) در استان کرمانشاه، مدیر کانون شهید مجید زارعی و اعضای هیئت امنای مسجد در راستای قدردانی از اقدامات ارزنده کادر جوان و پر تلاشی که به تازگی در این کانون مشغول به فعالیت شده و موجب پویایی در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون شده اند، احکام مسئولیت برای این اعضای فعال صادر کردند.


احکام کادر فرهنگی متشکل از ۱۴ نفر از جوانان طلبه و دانشجو و 9 گواهی برای واحد خواهران این کانون در مراسم جشن عید سعید غدیر اعطا شد.

 

کانون شهید زارعی همزمان با شروع کرونا عملکرد قابل قبول و ارزنده‌ای در بحث ضدعفونی و گندزدایی محلات، خیابان ها، مراکز خرید و درمانگاههای پیرامونی مسجد، مشارکت در کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی دانشگاه رازی و همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی با مشارکت پایگاه بسیج در قالب طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری داشته است.

 

گفتنی است، فعالیت‌های آموزشی و ترویجی این کانون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، جلب مشارکت خیرین در کمک رسانی به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، اجرای مراسمات در مناسبتهای ملی و مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مسجد، اجرای طرح سه شنبه های تکریم و پخت غذا در عید سعید غدیر خم از آخرین فعالیت های برجسته این کانون می باشد .