آغاز مشارکت در طرح نذورات قربانی همزمان با دهه کرامت
آغاز مشارکت در طرح نذورات قرباني همزمان با دهه کرامت

آغاز مشارکت در طرح نذورات قربانی همزمان با دهه کرامت

مدير کانون شهداي مرصاد کرمانشاه، گفت: مشارکت خيرين و شهروندان در طرح نذورات قرباني همزمان با ميلاد کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه(س) در کرمانشاه آغاز شد.
شناسه خبر : 12481 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

«علیرضا حاجی علیانی» مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای مرصاد مسجد حضرت علی اکبر(ع) شهرک فدک، گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، طرح نذورات قربانی ویژه خانواده های محروم و نیازمند در کرمانشاه شروع شد.

وی با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح، افزود: کانون فرهنگی هنری شهدای مرصاد مسجد حضرت علی اکبر(ع) شهرک فدک و گروه جهادی سربازان مادر(س) در روز عید سعید قربان اقدام به ذبح 14 گوسفند قربانی و بسته بندی و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان می کنند.

مدیر کانون شهدای مرصاد کرمانشاه، با اشاره به شناسایی خانواده های ایتام، زنان بی سرپرست و نیازمندان شهرک های پیرامونی سجادیه، کیهانشهر، فدک، رسالت، آزادگان و جعفر آباد، اظهار کرد: در صورت مشارکت و همراهی مردم خیر و نیکوکار و مومنین و متدینین استان قادر خواهیم بود این نذورات را به تعداد بیشتری از نیازمندان برسانیم.

وی از تهیه فیش های مشارکت 10 هزار تومانی ویژه این طرح خبر داد و ابراز کرد: سهم هر یک از مومنین، اهالی مسجد و عموم مردم خیر و نیکوکار استان در ماه های تیر و مرداد دو سهم 10 هزار تومانی است.

حاجی علیانی، با بیان اینکه هر کس در حد توان خود حداقل با اهداء 10 هزار تومان می تواند در این طرح خداپسندانه مشارکت کند، گفت: اهالی محله، مومنین و نمازگزاران با مراجعه به مسجد حضرت علی اکبر(ع) واقع در میدان شهدا، بلوار شیخ فاضل تونی، خیابان جنب بیمارستان بیستون، میدان شهدای درود فرامان می توانند در این طرح مشارکت کنند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان کرمانشاه در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: خیرین نیکوکار استان و سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09186184374 و 09025098581 تماس حاصل کرده و از جزییات و نحوه اجرای آن آگاهی یابند.

مدیر کانون شهدای مرصاد، با معرفی @sarbazane_madar313 به عنوان صفحه رسمی این گروه جهادی در اینستاگرام، گفت: در راستای تسهیل در روند مشارکت خیرین و عدم مراجعه حضوری به شعب بانک برای واریز وجه به حساب کانون که متأثر از شیوع بیماری کووید 19 ممکن است به سلامت همشهریان عزیز آسیب برساند، شماره کارت های 6037997249608234 به نام معین براتی و 6273811079689912 به نام محمد جوزی قشلاقی به حضور معرفی می شود.