پیام تسلیت ستاد فهما کرمانشاه در پی درگذشت ناگهانی مدیر کانون امام جعفر صادق(ع)
پيام تسليت ستاد فهما کرمانشاه در پي درگذشت ناگهاني مدير کانون امام جعفر صادق(ع)

پیام تسلیت ستاد فهما کرمانشاه در پی درگذشت ناگهانی مدیر کانون امام جعفر صادق(ع)

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد(فهما) استان کرمانشاه با صدور پيامي درگذشت ناگهاني «مراد شهبازياني» مدير کانون و کتابخانه برتر استان کرمانشاه را تسليت گفت.
شناسه خبر : 12031 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما)  از کرمانشاه: در پی درگذشت ناگهانی « مراد شهبازیانی» مدیر کانون امام جعفر صادق(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک جعفر آباد کرمانشاه، حجت الاسلام کلات پور با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت، با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرد.

متن پیام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر تأسف بار درگذشت برادر عالیقدر مراد شهبازیانی، که در زمره پاکان و بندگان برگزیده خداوند بود ما را داغدار کرد. مصیبت وارده رابه خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، تسلیت عرض کرده و برای آن صبر جزیل مسئلت دارم.

از سویی فقدان این مدیر توانمند، دلسوز و فعال را که هم در سنگر مقدس مسجد و هم در سنگر انسان سازی مشغول به خدمت رسانی بود به فعالان فرهنگی استان، جامعه بزرگ فرهنگیان و به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

گفتنی است، مرحوم شهبازیانی سال ها افتخار فعالیت و خدمات  ارزنده فرهنگی و هنری، تربیت نسل جوان متعهد و انقلابی و خدمت رسانی به محرومان شهرک محروم جعفر آباد و ملا حسینی را در یکی از با قدمت ترین کانون های فرهنگی هنری مساجد داشت و طی سال های متوالی به عنوان مدیر کانون و کتابخانه برتر استان مورد تقدیر قرار گرفت.