ارکان مسجد باید همدل و یکدست باشند
ارکان مسجد بايد همدل و يکدست باشند

ارکان مسجد باید همدل و یکدست باشند

مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه، با تأکيد بر ضرورت تجديد نظر متوليان امور مساجد در عملکرد خود، گفت: بايد يک نقشه راه براي رسيدن به نقطه مطلوب ترسيم کرد.
شناسه خبر : 11306 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي "فهما" از کرمانشاه، حجت الاسلام يوسف احمدي مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه، در آيين رونمايي از پايگاه اطلاع رساني فهما استان کرمانشاه، گفت: متوليان مساجد بايد در کليه برنامه هاي خود تجديد نظر کرده و راهبرد جديدي را براي اهداف خود تعريف کنند.

وي بيان کرد: وقتي رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در خصوص جنگ نرم مي فرمايند: "من شمشير را کشيده ام و از چپ و راست دارم ميزنم." به معناي آن است که ما متوليان فرهنگ و مساجد کار خود را به خوبي انجام نداده ايم.

مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري: "ما در جنگ نرم، جنگ سياسي، جنگ فرهنگي و جنگ امنيتي و نفوذي هستيم، اظهار کرد: زماني که تصدي تبليغات اسلامي استان به من پيشنهاد شد، در قم مشغول به فعاليت بودم و در آن شرايط قصد بازگشت به استان را نداشتم.

حجت‌الاسلام والمسلمين قمي به من گفتند: "حضرت آقا از وضعيت فرهنگي کرمانشاه راضي نيستند و ما مي‌خواهيم يک پرونده قابل قبول فرهنگي را به ايشان ارائه بدهيم" .

وي انجام اين ماموريت خطير را انگيزه اصلي خدمتگزاري خود در اداره کل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: اگر خود را مطيع ولايت مي خوانيم و دَم از انقلابي گري و حزب اللهي بودن مي زنيم، بايد ارتقاء وضعيت فرهنگي استان کرمانشاه را سرلوحه کار خود قرار بدهيم.

حجت‌الاسلام احمدي، تصريح کرد: حضرت آقا از وضعيت فرهنگي کرمانشاه راضي نيستند حالا من گزارش بدهم اين همه کار انجام دادم اما اثر بخشي لازم را نداشته باشد هيچ کدام به کار نمي‌آيد و تمام آمارها کنار مي‌رود. وي ابراز خرسندي کرد: با مديريت همدل و هماهنگي که در سطح استان از مديران کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اوقاف و امور خيريه، سپاه نبي اکرم(ص)، شهرداري، تبليغات اسلامي و نيروهاي انقلابي کنار هم قرار گرفتند. بهترين فرصت براي انجام برنامه ريزي يک فعاليت فرهنگي در استان کرمانشاه است.

مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه، گفت: بايد يک نقشه راه را براي رسيدن به نقطه مطلوب ترسيم کنيم چون راهي جز اين وجود ندارد و جزيره‌اي عمل کردن نتيجه به دنبال نخواهد داشت. وي خاطرنشان کرد: اگر هرکدام از ارکان مسجد راه خود را بروند به هيچ نتيجه‌اي دست نخواهيم يافت اما اگر همدل و يکدست باشند شاهد نتايج مطلوبي خواهيم بود.